Saturday, June 24, 2006

時間太少

蚊張所寫<私人借貸>:

越來越發覺時間不夠用,可能是我大駛關係。
理想太多、時間太少,漫畫、短片、都十分昂貴....
如果時間能夠借貸的話,我倒想一借...

我很同意︰想做的太多,時間真的太少。但我卻不想借...
我更想擁有一間"時間屋",在內工作一年只等於真實時間的一日...
又或者將我的戰鬥力提昇十倍,幾好呀!

ohh...sorry, daydreaming again :P

3 comments:

蚊張Mon Cheung said...
This comment has been removed by a blog administrator.
蚊張Mon Cheung said...

咦....
你未係熊貓博士...
我係YY呀.....
我地今集"成語動畫廊"
貢係講"渡日如年"喇..
我叻吾叻呀...博士!

felix ip said...

叻呀YY,咁下集講咩呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...