Sunday, February 04, 2007

一個口號!

第一次在美國聽到有關曾特首角逐連任的口號「我會做好呢份工!」
馬上起雞皮!感覺
很討厭的,特首一職豈能只當做一份工?

昨天朋友傳來的...︰
曾特首角逐連任搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他人應該會咁講:

地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
PxCx 公司的專業員工:「我會五點九就鬆 ... ... 」
........................


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...